Hippo Tours CSS Sprite

Rideferie
Weekend i Dovrefjell
Program

Weekend i Dovrefjell - program

Fredag - Ankomst

 Ankomst i tide til aftensmad kl. 19. Evt. opsamling i Hjerkinn på bus/tog stationen.

Lørdag - heldagstur

Morgenmad (frokost, som de siger på norsk) kl. 09.00. I dag skal madpakken smøres (lunsj/niste), da vi er væk hele dagen.

Vi henter hestene og sadler op for at tage ud på en heldagstur. Vi kommer hjem ca. 17.00-18.00. Middag kl. 19.00 

Søndag - halvdagstur

Morgenmad kl. 09.00.  

Vi rider ud på den sidste tur, en halvdagstur. Til slut samles vi til hyggeligt samvær over frokosten ca. kl. 14.00

Vi siger farvel til hinanden og rejser hjem. Vi ses måske næste år?

Bemærk:

Dette er et program eksempel, der kan aftales andet og evt. lokale forhold kan gøre, at de forbeholder sig ret til ændringer. 


Hent print-venlig PDF

Rejsedatoer

2025
Dato Pris
22. aug. -
12. okt.
3 dage
27.930 DKK
Vælg

OBS: Du kan frit vælge dato.
På næste trin kan du se, hvilke datoer der er mulige at booke, hvor længe og evt. hvilke programmer der kan vælges.
Denne hjemmeside bruger cookies for at fungere, til brug for trafikmåling og optimering af sidens indhold samt til at målrette markedsføring.
Ved at bruge vores side accepterer du brug af cookies til disse formål. Se Privatlivs- og Cookiepolitik
Nej tak
Accepter cookies
Information
Funktionalitet
Statistik
Marketing

Hvad er cookies?

En cookie er en fil, som browseren lægger på din computer. Den gør det muligt at genkende din computer, og huske valg du tidligere har truffet på hjemmesiden. En cookie kan ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer. Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg. Cookien kan ikke se, hvem du er, hvad du hedder, hvor du bor eller om computeren bruges af en eller flere personer. Hvis du giver personlige oplysninger til en hjemmeside, så kan en cookie dog anvendes til at huske dig til næste gang du besøger hjemmesiden.

Hjemmeside

ASPSESSIONID# - Slettes når browseren lukkes

Hjemmesiden bruger denne cookie til at identificere den besøgende, på tværs af sider, under besøget.

CookieSafe - 6 måneder

Indeholder en sikker kopi af udvalgte 3. parts cookies, så de ikke går tabt, hvis de bliver fjernet af browseren.

Cookie-indstillinger

cookiebar - 1 måned

Bruges til at huske de valg der tages under Cookie-indstillinger, samt om betingelser er blevet accepteret.

Chat

__zlcmid - 1 år

Bruges af Zopim chatten til at identificere den besøgende på tværs af sider under en chat-session.

zte# - Slettes når browseren lukkes

Gemmer et Zopim Live Chat ID der genkender en enhed fra besøg til besøg og i løbet af en chat session.

Google Analytics

_ga - 2 år

Registrerer et unikt ID, der anvendes til at føre statistik over hvordan den besøgende bruger hjemmesiden.

_gid - Slettes når browseren lukkes

Denne cookie bruges til at spore, hvor lang tid den besøgende bruger på hjemmesiden.

_gat - 1 dag

Bruges til at reducere mængden af forespørgsler til Google

collect - Slettes når browseren lukkes

Bruges til at sende data til Google Analytics om den besøgendes enhed og adværd. Sporer den besøgende på tværs af enheder og marketingskanaler.

Facebook Pixel

fr, tr, datr, lu, c_user, fr, xs, p, presence, act, sub, sb - op til 2 år

Facebook-cookies oprettes, når du har været på Facebook og besøger vores hjemmeside. Dette gør det muligt for Facebook at tilpasse mulige annoncer eller indlæg baseret på din browseradfærd. Alle cookies foruden datr (2 år), lu (2 år) udløber efter sessionafslutning. Denne cookie bliver brugt til at målrette annoncer på Facebook.

Google Adwords

ads/ga-audiences - Slettes når browseren lukkes

Anvendes af Google AdWords til at vise annoncer for besøgende, der sandsynligvis vil være interesseret, baseret på den besøgendes onlineadfærd på tværs af hjemmesider.

ads/user-lists/# - Slettes når browseren lukkes

Ukendt.

Google Doubleclick

test_cookie - Slettes når browseren lukkes

Bruges til at tjekke om browseren understøtter cookies.

IDE - 2 år

Anvendes til at registrere og rapportere om hjemmesidebrugerens handlinger efter at have set eller klikket på en af annoncørens annoncer. Formålet er at måle effekten af en annonce samt at målrette annoncer til brugeren.