Når du har booket en rejse hos Hippo Tours ApS gør vi vores bedste for, at din oplevelse skal blive rar og god.
Hvis du under ferien oplever, at noget ikke lever op til dine forventninger, så skynd dit at fortælle det til guiden eller personalet på stedet eller til os (i nævnte rækkefølge, da det er lokalt, de har umiddelbar mulighed for at hjælpe dig) i stedet for at vente til du er kommet hjem. Der er ingen grund til at få spoleret ferien over noget, som kan klares med det samme. Samtidig er det faktisk et krav for at kunne søge kompensation efter hjemkomst, at du i selve ferien har fortalt os, at du er utilfreds, så vi har haft mulighed for at løse problemet. Du kan nå os på telefon +45 36 96 08 94, via mail eller sms
Du kan se mere om reklamation under vores rejsebetingelser
Ønsker du at foretage ændringer i rejsen bedes du kontakte os snarest muligt, så vi kan undersøge, om ændringen kan lade sig gøre. Der er som oftest et gebyr for at foretage ændringer i rejsen. Du kan se mere under vore rejsebetingelser
Vores regler for afbestilling af rejsen er: Afbestillingsforsikring refunderes ikke. Afbestiller du mere end 60 dage før afrejse er depositum tabt. Ved afbestilling mellem 60 dage og 45 dage før afrejse udgør afbestillingsgebyret 50 % af rejsens pris. Ved afbestilling senere end 45 dage før afrejsen er den fulde pris for rejsen tabt. For visse specialrejser kan der være andre afbestillingsregler og de fremgå af rejsebeskrivelsen for den pågældende tur.